piątek, 27 lutego 2015

Part 1: Chapter 8


** Oczami Niall'a **

- Um.  Zawsze mi się podobały jego oczy,  są piękne,  wyglądają jak czyste morze. Ma piękny uśmiech i śmiech.  Uwielbiam jego głos,  w szczególności jak śpiewa.  I też uwielbia jeść,  tak jak ja!  - cały czas patrzeliśmy sobie w oczy. Zastanawiałem się czy to możliwe.. czy ona wtedy Zayn'owi powiedziała o mnie? Czy ona się we mnie zakochała? Zayn mówił dokładnie to co Alice powiedziała teraz. Strasznie się ucieszyłem, choć nie mam pewności. Alice się do mnie uśmiechnęła na co ja odwzajemniłem.
- Tylko gołąbeczki się nie zakochajcie. - burknął pod nosem Harry, na co ja i Alice spojrzeliśmy na niego morderczym spojrzeniem, i wszyscy wybuchnęli śmiechem, a wtedy my się do nich dołączyliśmy.
- Ej Alice, może zostaniesz u nas na noc? Będzie fajnie, zobaczysz! To jak? - Lou zapytał, śmiesznie ruszając brwiami.
- Eem.. Ale ja nie mam nic wzięte to spania, ani Am nie wie.. - powiedziała
- To żaden problem. Mogę ci coś pożyczyć do spania. A do Am mogę zadzwonić, jedynie że wolisz zrobić to sama. - odezwałem się, samego  siebie zaskoczyłem
- Sama nie wiem..- powiedziała nieśmiało
- Oj nie daj się prosić. - powiedział mulat, obejmując ją.
- Ughh. Zgoda, ale ktoś robi mi śniadanie! - powiedziała szczerząc się
- Ja mogę.. - powiedziałem cicho
- Ooo, Niall przecież ty zawsze długo śpisz i to ty zawsze prosisz o śniadanie. - odezwał się Harry
- Tak jakoś, nic nie zaszkodzi jak to ja kiedyś zrobię śniadanie, nie? - zapytałem podnosząc jedną brew.
- Dobra już załatwione. Chodźcie, zrobimy sobie karaoke, ale najpierw zadzwonię po El.

** 15 minut później **

Byliśmy już podzieleni.  El była z Lou i Harry'm, Alice z Zayn'em, a ja z Liam'em. Słyszałem,  jak Alice pyta się Malik'a czy mogą zaśpiewać naszą piosenkę Little Things i czy może zaśpiewać jego i moją wzrorkę, ponieważ to są jej ulubione.  Ooo jak słodko. W takim razie jak oni śpiewają naszą piosenkę to my też zaśpiewamy piosenkę naszego wykonania. Tylko jaką..? Wiem! Podzieliłem sie z tą informacją z Liam'em. Zgodził się..
Al i Zayn właśnie skończyli. Śpiewali cudownie.. Alice ma cudny głos. Wszyscy zaczęli bić brawa.  Zeszli z naszej mini sceny i pomyślałem sobie "No tak teraz nasza kolej".  Weszliśmy na tą naszą scenę. Zaczęła lecieć melodia... zaczął Liam , ja caly czas patrzyłem w podłogę, nagle stała sie taka interesująca..



Liam:

Yeah! 
One, two, three,  four!

She sneaks out in the middle of the night,  yeah
 Tight dress with the top cut low
ye
She's addicted to the feeling of never letting go.
Let it go.

She walks in and the room just lights up
But she don't want anyone to know
That I'm the only one that gets to take her home

Take her home

But every time I tell her that I want more
She closes the door

Niall:
She's not afraid of all the attention
She's not afraid of running wild
How come she's so afraid of falling in love
She's not afraid of scary movies
She likes the way we kiss in the dark
But she's so afraid of f-f-falling in love, love

Maybe she's just trying to test me
Wanna see how hard I'm gonna work
Wanna see if I can really tell how much she's worth. 

Liam:
What you're worth

Maybe all her friends have told her
"Don't get closer - He'll just break your heart"

Niall:
But either way she's teasing me
And it's just so hard

Liam:
So hard

Cause every time I tell her how I feel
She says it's not real

Niall:
She's not afraid of all the attention
She's not afraid of running wild
How come she's so afraid of falling in love
She's not afraid of scary movies
She likes the way we kiss in the dark
But she's so afraid of f-f-falling in love, love

Liam:
What about all the things we say
Talking on the phone so late
I can't let her get away from me 
Oooh

Niall:
When I say that I can do it no more
She's back in my door

Wszyscy (Niall):
(She's not afraid)
She's not afraid of all the attention
She's not afraid of running wild (running wild)
How come she's so afraid of falling in love (falling in love)
She's not afraid of scary movies (she's not afraid)
She likes the way we kiss in the dark (kiss in the dark)
But she's so afraid of f-f-falling in love, love

She's not afraid
She's not afraid*
Gdy ja śpiewałem nie spuściłem oka z Alice.  Za to ona opuściła głowę jak zaśpiewałem "But she's so afraid of f-f-f-falling in love, love"
Ona naprawdę boi się zakochać?  Może nigdy nie doświadczyła tego uczucia?  Albo doświadczyła i została zraniona?  


** 45 minut później **

Skończyliśmy. Alice sie do mnie uśmiechnęła. Odwzajemniłem to.. nasze spojrzenia nie trwaly zbyt dlugo. Zostały przerwane przez dobiegające odgłosy z naszego strychu.. ktoś tam jest.. wszyscy wstaliśmy.  Razem Zayn'em stwierdziliśmy że sprawdzimy to..  Alice  ruszyła za nami.
- Nie możesz z nami pójść.. zostań tu i uważaj - powiedziałem
- Jak myślisz że tu zostanę to grubo się mylisz - odpowiedziła
- Ok ... ale idziesz za nami- powiedziałem i ruszyliśmy na górę. ..
Głosy byly coraz bardziej głośniejsze. .. drzwi..  Zayn szarpnął klamkę... Al złapała moją rękę. Stała tam zakapturzona postać odwróciła się w naszą stronę. Alice ścisnęła moją dłoń mocniej,  więc ją przybliżyłem do siebie.  Dziewczyna zaklnęła pod nosem,  jakby go znała i się go bała. Ten koleś miał broń celował w moją stronę. 
- Jak myślisz że będziesz z Alice to mylisz się. Ona nie będzie miała nikogo.. jest skazana na cierpienie - powiedział i padł strzał....


** Oczami Alice **


Coo?! Niee. Niall nie może zginąć .. ja  właśnie teraz uświadomiłam sobie jak bardzo się w nim zakochałam... Skąd on to wszystko wie...? Jak się tu znalazł..? Te myśli krążyły w mojej głowie zanim padł strzał... to moja wina ja muszę zginąć, szybko skoczyłam w stronę Niall'a .... auu poczułam w ręce  ból ... odpływam.. już nic nie czuje. Mam nadzieję że chociaż uratowałam Niall'a..



**************************************

* Piosenka One Direction "She's not afraid"
Zaczyna się coś co planowałam od początku..  "kryminał"
Rozdział napisany z wielką pomocą mojej przyjaciółki Aggie <3
Zapraszam do czytania i komentowania jej bloga!  :)
http://iwillnotletyougozayn.blogspot.com/?m=1
Jest naprawdę świetny! :*

2 komentarze: